Я хочу, щоб завжди жило моє найкращеє село!

20.11.2018

             Моє рідне село П'ятигірське!

Серце з вирію рветься сюди,

Де тихесенько вітер колише

Під горою три старих верби.

Де Марійчин ставок заховався,

Де стрічають лелеки весну,

Де малим у Дінці я купався,

Де вдихав аромат полину.

П'ятигірське! Село моє любе!

І в нещасті, і в радості мить,

Ти - натхнення і в свято, і в будні,

Як же можна тебе не любить!

Скрипкіна Олена, Шевченко Євген.

у 2009 році випускниця нашої школи, на той час учениця 10 класу Коломійчук Валентина написала МАНівську роботу під керівництвом викладача історії Апанович Зої Анатоліївни 

"Я хочу, щоб завжди жило моє найкращеє село!"

Робота змістовна, великого обсягу, але закликаю набратися терпіння та прочитати її повністю. У нашого села є історія, і зовсім не 100-річна, як стверджують деякі...


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати